Założenia dydaktyczno - wychowawcze styczeń 2015
Nowy rok i miesiące
Podstawa programowa: 3.2, 4.2, 7.1, 7.2, 8.3, 13.1, 13.3, 13.6
Poznanie i utrwalenie nazw miesięcy
Rozbudzanie zainteresowań teatrem i doskonalenie umiejętności aktorskich
Doskonalenie umiejętności dostrzegania różnic i podobieństw
Przeliczanie i szeregowanie elementów
Doskonalenie umiejętności gry na prostych instrumentach muzycznych
Doskonalenie sprawności wydechowej i artykulacyjnej
Babcia i Dziadek
Podstawa programowa: 1.1, 1.4, 3.1, 4.3, 5.4, 7.2, 8.1, 9.1, 14.5, 15.1
Wzmacnianie więzi rodzinnych i kształtowanie postawy szacunku do członków rodziny
Rozwijanie inwencji twórczej i poznanie nowych technik plastycznych
Doskonalenie słuchu fonematycznego i umiejętności głoskowania i sylabizowania
Nabywanie umiejętności określania samopoczucia i stanów emocjonalnych
Rozumienie przemijalności czasu i następstwa zdarzeń
Zima
Podstawa programowa: 3.3, 4.3, 5.1, 5.3, 6.1, 6.5, 8.2, 9.1, 11.1, 11.2, 14.3
Utrwalanie znajomości cech charakterystycznych zimy
Dostrzeganie i rozpoznawanie zjawisk atmosferycznych i zmian zachodzących w przyrodzie
Doskonalenie umiejętności budowania dłuższych wypowiedzi na dany temat
Rozwijanie wyobraźni i inwencji twórczej
Rozwijanie logicznego myślenia poprzez rozwiązywanie zagadek
Doskonalenie sprawności grafomotorycznej
Dokarmiamy ptaki
Podstawa programowa:1.3, 2.5, 4.3, 9.1, 10.1, 10.2, 12.1-12.3, 13.2, 13.4, 14.5
Kształtowanie opiekuńczej postawy wobec ptaków
Doskonalenie sprawności manualnych
Doskonalenie umiejętności współdziałania i pracy w zespole
Rozpoznawanie i nazywanie wybranych gatunków ptaków zimujących w Polsce
Klasyfikowanie elementów według rodzaju i wielkości
Doskonalenie pamięci wzrokowej i słuchowej
Nabywanie umiejętności wcielania się w role
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz